Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~QNAMAN | użytkownik

imię i nazwiskoKrzysztof Kunicki adresWROCŁAW / Wałbrzych /Nowe Bogaczowice zarejestrowany02.11.2007 @11:49:19 ostatnio na stronie13.10.2017 @23:05:56

Grafik/Ilustrator z zacięciem na animatora i może Gamedev.
Prowadzę dwa konta na digart.pl
Aktualne przeznaczone na ilustracje i oryginalne koncept arty.
Oraz Mangowo-cartoonowe - http://qnamanmanga.digart.pl/


KONTAKT:
krzysztofkunicki88@wp.pl
lub:
krzysztofkunicki@gmail.com

Zapytania odnośnie tutoriali:
qnaman@onet.eu

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu7114259
digarty81 komentarze1607 posty na forum434

komputer / sprzęt
INTEL CORE DUO T6600 NVIDIA GEFORCE G102M 512ram + 4GB ram

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~lome79    25.07.2012 @14:18:32
He he, racja! Dzięki
~mariaapoleika    05.06.2012 @20:51:34
nie ma. ale mi akuraat taka zmiana pasuje. nie zawsze ma się 19 lat i nie zawsze chce się byc disco666)
~mariaapoleika    03.06.2012 @15:26:38
byłam. trzeba poprosic barta filipiaka. można zmienic tylko na ~imięnazwisko
&WPA    03.06.2012 @00:34:34
Zapraszamy Cię do uczestnictwa we Wszelkich Przejawach Artyzmu w dniach 10-18 sierpnia 2012 w Dusznikach-Zdroju. W zeszłym roku wpa.org.pl odwiedzono ponad 100 tysięcy razy, a na sam festiwal przybyło blisko 5 tysięcy osób. WPA to wystawa niezależnych młodych utalentownych ludzi z całej Polski i tygodniowa impreza z koncertami happeningami, warsztatami i niekontrolowanymi inicjatywami młodości. Info o festiwalu na naszej stronce http://www.wpa.org.pl /Pozdrawiamy
~Ehstegs    01.06.2012 @15:17:54
Dziękuję :P
~Euflonica    27.05.2012 @08:21:40
Ani nie flash, ani nie program 3D. Zwykły Photoshop Elements
~Beatitude    13.05.2012 @16:55:51
on nie jest symulowany.
_______
zboczeńcy.
~lee666    02.01.2012 @13:29:05
zbrush w grach .. . roiłem pół roku temu gre z znajomymi z angli i z polski ale projekt był zbyt rozległy a nas tylko 16 osób .. potem czesc sie porozchodziła do tehlandu też .. . wracając do zbrusha w grach .. na podstawie mojego modela hp art director robił normalmape .. . nadal jestem laikiem w 3d .. jakbyś chciał lekko wejść w zbrusha to polecam

http://allegro.pl/rzezbienie-z-zbrush-kurs-wideo-13h-wideo-i2016530573.html
sam od tego zaczynałem
a tu masz moja teczke 3d .. skromna ale powoli zapełniam
http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=81097

ja też haotycznie pisze .. . przyślij mi linka jak skończysz jakąś animacje .. . może kiedyś sie przydasz .. . narazie wszyscy w grupie robią gre na androida ..za darmo .. . będziemy sie dzielic dopiero zyskami ze sprzedaży
_______
troche wyrozumiałości dla samouka ;(
~lee666    02.01.2012 @03:21:05
dzięki .. staram uczyć sie maya 2011 ale to trochę zniechęca ..bo zbrush jest brdziej intuicyjny ... . do czego zbrush? he co za pytanie .. zbrusha używano do postaci w avatarze .. hulku2 ..spidermanie 3 w zbrushu powstały wszystkie postacie do batmana archam... .. .zbrush ciagle sie rozwija .. chocby taki fakt jak możliwość robienia włosów szybciej niż w innych programach

http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?164835-FiberMesh-Preview

może ty chcesz zostać animatorem .. zato ja umieć wykreować postać od konceptu do gotowej postaci 3d ... no może ktoś inny by już ringował ją hehe
_______
troche wyrozumiałości dla samouka ;(
^marekszymczak    05.11.2011 @12:25:05
i tu masz racje:D
nabazgrane na szybko:D
_______
Bitwy konceptartowe w grupie Wiedźmin http://www.digart.pl/grupy/4551/przeedytowane.html
~tekken1985    05.11.2011 @12:03:43
Jak tworze własne twory postaci mało komu się one podobają po 2 ciężko się przebić właśnie przez komercyjne postaci
~lee666    25.10.2011 @22:32:29
dzięki ... wiem że do thompsona keitha jeszcze mi brakuje
_______
troche wyrozumiałości dla samouka ;(
^marekszymczak    24.10.2011 @15:01:49
siemka. bedzie temat tylko jeszcze iemam pomyslu
_______
Bitwy konceptartowe w grupie Wiedźmin http://www.digart.pl/grupy/4551/przeedytowane.html
~DidiBiernasiuk    10.10.2011 @01:04:13
Trzymam kciuki za spełnienie Twoich marzeń , chcieć to móc...wiem cos o tym. Didi.
_______
Didi
~Tankosh    07.10.2011 @18:46:33
Dzięki-niezbędna jest większa orientacja w możliwościach tych programów.Po mojej stronie, rzecz jasna... Jeśli będziesz miał pracę zakończoną według stawianych sobie standardów: nie zwlekając zamieszczaj u siebie!
V
_______
poszukiwacze mitycznej litery"ty",przez którąPresidio nie chce pisać słowa"obiad"
~Tankosh    06.10.2011 @09:31:01
Dzięki za odpowiedź - wyjaw proszę jakimi narzędziami przy realizacji animacji się posługujesz?Poczynając od nagrywania, o którym piszesz, przez jego przetwarzanie, do ostatecznej aranżacji.
V
_______
poszukiwacze mitycznej litery"ty",przez którąPresidio nie chce pisać słowa"obiad"
~matras    28.09.2011 @00:59:16
heheheh Dzięki , jak zrobisz to chętnie obejrzę.
A ile dajesz DPI? może to jest przyczyna utraty jakości .
hehehe a co do tych ramek , to mi nie chodziło o ramki tylko o te zielone linie na encie .
Ramka może być
I edytuj mi to ‘miała’ :P
pzdr!
^marekszymczak    26.09.2011 @10:20:32
siemka, z racji tego ze wystartowala kolejna edycja escaba chcialem cie zaprosic do wzieci w niej udzialuhttp://www.digart.pl/grupy/4551/WiedzmiN/
_______
Bitwy konceptartowe w grupie Wiedźmin http://www.digart.pl/grupy/4551/przeedytowane.html
~anemone    24.09.2011 @21:49:54
A i ja Ci chciałam napisać, co do tego co masz napisane w opisie, że chcesz zostać animatorem! naprawdę popieram i wspieram mózgiem moim (: animacja to cudna rzecz, a Ty masz prace coraz lepsze aaa trzymam za Ciebie kciuki!
_______
http://www.youtube.com/watch?v=acv_a6O8doo
'And if the sky falls, mark my words
We'll catch mocking birds'
~Twarda    24.09.2011 @20:04:35
Wiesz, ja zamiast bajek oglądałam Obcego i Jurassic Park w wieku 5 lat :shrug:
Z horrorami i thrillerami jestem dość obyta, dzięki nim wymyśliłam nawet zasadę 40 minut która w zasadzie działa do większości ~90 minutowych filmów oraz termin typ filmu: "zamknięci w jednym pomieszczeniu i po kolei giną" [gdzie pomieszczenie nie do końca odnosi się do pomieszczenia lecz chodzi mi ogólnie o odizolowanie od jakiekolwiek szansy sprowadzenia pomocy].
Osobiście w horrorach stawiam na klimat, krew i flaki to nuda i z reguły zrobione one są tak, że pożal się boże. Można pooglądać dla polewu ale nie na poważnie. Klimatyczne horrory to jest to, jak dochodzą jakieś psychozy to mrrr. Od siebie powiem, że boję się opętań i to mnie przeraża, na serio.
A co do potworów. Jestem wymagająca. I analizująca. I mam specyficzny gust, który sprawia, że widzę urocze tam gdzie ludzie widzą obrzydlistwo. I jeśli potwór jest w filmie to film od razu ma +10 ode mnie. A jak jeszcze dobrze wygląda i jest dobrze zrobiony a w dodatku pokazali go w końcu wystarczająco dobrze abym mogła go wchłonąć to film zostaje zapamiętany [koreański The Host: Potwór? Btw, ciekawy film tak ogółem].
W gry horrorowe nie miałam szansy grac oprócz ok godziny w Silent Hill na PSX...
Tylko tak mogę odpowiedzieć na ten komentarz, bo w sumie nie wiem jak na niego odpowiedzieć.
~anemone    24.09.2011 @19:16:44
Witam(: Zapraszam do wzięcia udziału w kolejnej wiedźmińskiej. Tematem jest Milva, łuczniczka. Więcej szczegółów tutaj http://www.digart.pl/grupy/4551/WiedzmiN/forum/temat/284866/EsCAB_23_-_Milva.html pozdrawiam! (:
_______
http://www.youtube.com/watch?v=acv_a6O8doo
'And if the sky falls, mark my words
We'll catch mocking birds'
~Kolsga    24.09.2011 @01:16:59
Zobaczymy co wyjdzie z tych rekinów.
~matras    23.09.2011 @16:44:51
heheheh nie no zmienię jak się tak kojarzy, ale nie dziś bo najpierw musze poszukam czegoś albo sam sobie narysuje
~matras    23.09.2011 @16:39:22
heheheh luz , zmienię awatara jak się tak kojarzy
pzdr!
~matras    23.09.2011 @16:30:13
Dzięki heheeh w komentarzu do 110 creatures napisałeś ‘miała’ a ja jestem facetem
pzdr!
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 17 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt